|
19 janvier 1969 #396 |
|
|
|
TW
|
Artist
|
Title |
WoC |
LW |
1
|
SYLVIE VARTAN |
La maritza |
10
|
01
|
2
|
BARRY RYAN |
Eloïse |
09
|
02
|
3
|
ADAMO |
Pauvre Verlaine |
09
|
03
|
4
|
THE BEATLES |
Ob-la-di, ob-la-da
|
08
|
04
|
5
|
MICHEL POLNAREFF |
Ring-a-ding |
03
|
07
|
6
|
MARIE LAFORET |
Que calor la vida |
08
|
05
|
7
|
JACQUES DUTRONC |
A tout berzingue
|
05
|
06
|
8
|
CANNED HEAT
|
Going up the country
|
05
|
09
|
9
|
FRANCOISE HARDY
|
Comment te dire adieu |
05
|
12
|
10
|
WILSON PICKETT |
Hey Jude
|
03
|
23
|
11
|
JOE
DASSIN |
Ma bonne étoile |
07
|
10
|
12
|
THE
ROLLING STONES |
Sympathy for the
devil |
05
|
15
|
13
|
RICHARD ANTHONY |
Les ballons |
06
|
16
|
14
|
JOE COCKER |
With a little help from my friends |
14
|
11
|
15
|
JOHNNY HALLYDAY |
Non, ne me dis pas adieu |
06
|
13
|
16
|
MARBLES |
Only one woman |
07
|
17
|
17
|
THE GUN
|
Race with the devil |
06
|
19
|
18
|
IVAN REBROFF
|
Le temps des fleurs |
11
|
14
|
19
|
CLAUDE FRANCOIS |
Reste |
03
|
33
|
20
|
ANTOINE |
Le match de football |
09
|
18
|
21
|
CLAUDE FRANCOIS
|
Avec la tête, avec le coeur |
13
|
08
|
22
|
MIREILLE MATHIEU
|
C'est à Mayerling
|
04
|
24
|
23
|
CREEDENCE CLEARWATER REVIVAL |
Suzie Q. |
06
|
25
|
24
|
SHEILA |
Long sera l'hiver
|
15
|
20
|
25
|
DIMITRI DOURAKINE |
Casatchok |
03
|
32
|
26
|
APHRODITE'S CHILD |
End of the world |
12
|
21
|
27
|
THE BEATLES |
The continuing story of bungalow bill |
02
|
34
|
28
|
CLAUDE FRANCOIS |
Eloïse
|
02
|
36
|
29
|
JOHNNY HALLYDAY |
Fumée
|
01
|
NEW |
30
|
PIERRE PERRET
|
Les baisers |
12
|
28
|
31
|
JULIEN CLERC
|
Ivanovitch |
12
|
26
|
32
|
IVAN REBROFF |
Kalinka
|
02
|
37
|
33
|
NICOLETTA |
Liberté, mon amour
|
01
|
NEW |
34
|
JOE DASSIN
|
Un peu comme toi |
01
|
NEW |
35
|
ENRICO MACIAS |
Noël à Jerusalem
|
06
|
31
|
36
|
TOM JONES |
A minute of your time |
02
|
38
|
37
|
JIMI HENDRIX |
All along the watchtower |
07
|
35 |
38
|
DUSTY SPRINGFIELD |
Son of a preacher man
|
01
|
NEW |
39
|
FRANCE GALL
|
24/36
|
01
|
NEW |
40
|
DALIDA |
Le temps des fleurs |
14
|
30 |
Top compilé
par LAURENT PONS
|